MyLR.pl

Land Rover Forum => Discovery II => Wątek zaczęty przez: Swireq w 27 Grudzień 2020, 21:21:56

Tytuł: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
Wiadomość wysłana przez: Swireq w 27 Grudzień 2020, 21:21:56
(3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH

Taki błąd mi się objawia okazjonalnie
1. przepływka zmieniona - efekt bez zmian
2. Napięcie +12V+  jest i zgodne z tym co na aku
3. Groud jest i nie widać tam wahań więc kabel nie zerwany
4. Signal jest 1,94-1.97 V na wolnych obrotach

Pozatem walczę z jakimś dramatycznym brakiem mocy... ale to kuwa tak dramatycznym ze nioe ma uja bez reduktora tego auta uzywać.
Komp ECU zmieniony nie wnosi nic. Mój komp w innym aucie śmiga.
błedów poza tym okazjonalnym nie ma odczyty parametrów są w normie porównawczej z innym autem...

Zaczynam podejrzewać układ paliwowy ale ów nie śmierdzi i nie ma wycieków.
Tytuł: Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
Wiadomość wysłana przez: piotras w 27 Grudzień 2020, 21:23:22
Dziure masz w dolocie
Tytuł: Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
Wiadomość wysłana przez: Swireq w 27 Grudzień 2020, 21:43:47
Dziure masz w dolocie


Sądze ze ta dziura jest gdzieś między zaworem ssącym a wydechowym gdyż  ciśnienie turbo jest właściwie raportowane. Efekt jest jakby paliwa bylo zamało.
Coś jak zle ustawiony pływak w gaźniku i iglica za nisko.
Tytuł: Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
Wiadomość wysłana przez: piotras w 27 Grudzień 2020, 21:47:06
Mała dziura  powoduje że turbina jest w stanie napompowac
Ale czesc powietrza ucieka wiec przeplywomierz notuje za duży przeplyw

Te
Jakim cudem masz wlasciwe cisnienie doladowania jak silnik
Nie ma mocy ?
Co rozpedza turbine jak nie ma spalin  ?
Coś pieprzysz.
Sprawdz cisnienie doladowania 
Tytuł: Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
Wiadomość wysłana przez: Swireq w 27 Grudzień 2020, 21:53:42
Mała dziura  powoduje że turbina jest w stanie napompowac
Ale czesc powietrza ucieka wiec przeplywomierz notuje za duży przeplyw

Te
Jakim cudem masz wlasciwe cisnienie doladowania jak silnik
Nie ma mocy ?
Co rozpedza turbine jak nie ma spalin  ?
Coś pieprzysz.
Sprawdz cisnienie doladowania 

no nie jest dobrze ...
ale w kolektorze ciśnienie jest 1.04 i manomentr pokazuje ok 1.04.  Mocy niema ale odczyty są zgodne. 
Błąd z tematu jest okazjonalny nie jest staly. można 2 dni jeżdzić i nic 3 będzie albo i nie będzie.

Auto się zachowuje tak jakbyś mu przykręcił kurek z paliwem.
Tytuł: Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
Wiadomość wysłana przez: DarekPu w 27 Grudzień 2020, 22:00:13
I jeszcze dziura w weżykach turbo
Tytuł: Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
Wiadomość wysłana przez: piotras w 27 Grudzień 2020, 22:00:53
Nie ma ciśnienia doładowania  nie ma paliwa
Egr zablokuj
Tytuł: Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
Wiadomość wysłana przez: Swireq w 27 Grudzień 2020, 22:07:59
Nie ma ciśnienia doładowania  nie ma paliwa
Egr zablokuj
Nie wiem co ale pisałem o tym kiedyś nowe jest wszystko od filtra powietrza do uszczelki kolektor ssący - głowica.
po stronie wydechu jest nowa uszczelka kolektora do turbo, turbo zregenerowane, uszczelki do wydechu.

Pomysły mi się powoli kończa.
Tytuł: Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
Wiadomość wysłana przez: piotras w 27 Grudzień 2020, 22:09:29
Moze daj wykazać się fachowcom ?
 ;D
Tytuł: Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
Wiadomość wysłana przez: Swireq w 27 Grudzień 2020, 22:10:53
Moze daj wykazać się fachowcom ?
 ;D
Mogę nie mówie nie.
ale należy to ogarnąć a nie porobić i powiedzieć cos w styl uohujałeś to sięnie da.
Tytuł: Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
Wiadomość wysłana przez: czesław w 27 Grudzień 2020, 22:11:37
Moze daj wykazać się fachowcom ?
 ;D
nikt tego gruzu nie dotknie :)21

bo jak widać na załączonym powyżej przykładzie jak system zgłasza błąd przepływki to prujemy układ paliwowy i sterownik zamiast popatrzeć co pokazuje przepływka :)21
Tytuł: Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
Wiadomość wysłana przez: Swireq w 27 Grudzień 2020, 22:14:56
Moze daj wykazać się fachowcom ?
 ;D
nikt tego gruzu nie dotknie :)21

bo jak widać na załączonym powyżej przykładzie jak system zgłasza błąd przepływki to prujemy układ paliwowy i sterownik zamiast popatrzeć co pokazuje przepływka :)21

Czesław zjedz ciasteczko... bo mówie ze wskazania nie odbiegają od auta które jedzie normalnie.
Tytuł: Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
Wiadomość wysłana przez: czesław w 27 Grudzień 2020, 22:17:32
no to słucham jakie są... :)21
Tytuł: Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
Wiadomość wysłana przez: Swireq w 27 Grudzień 2020, 22:46:55
no to słucham jakie są... :)21

Czesiu mogem Ci podać jutro bo dziś to juz mnie brzuch własny przygniótł...
Tytuł: Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
Wiadomość wysłana przez: Truten w 31 Grudzień 2020, 00:18:37
Może warto ręczny hamulec zwolnić ;)
I aftomat na  manual zamienić
Tytuł: Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
Wiadomość wysłana przez: Swireq w 31 Grudzień 2020, 22:57:04
Może warto ręczny hamulec zwolnić ;)
I aftomat na  manual zamienić
Chłopie R380 jest jedynie kompatybilny z Defem w Td5. A na defa nie mam niedrobnych.

Manual w moim przypadku się nie sprawdzi.
Tytuł: Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
Wiadomość wysłana przez: ciasteczkowypotwor w 04 Styczeń 2021, 22:45:56
(3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH



Jak nie ma mocy, czy po prostu od tak?
Tytuł: Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
Wiadomość wysłana przez: Samael w 05 Styczeń 2021, 09:37:02
 :hahaha
Tytuł: Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
Wiadomość wysłana przez: Swireq w 05 Styczeń 2021, 10:03:23
(3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH



Jak nie ma mocy, czy po prostu od tak?
Oczywiście że ot tak.
Tytuł: Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
Wiadomość wysłana przez: Swireq w 05 Styczeń 2021, 10:03:49
:hahaha
śmieszy Cię wydmuchana uszczelka kolektora ssącego czy co?
Tytuł: Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
Wiadomość wysłana przez: Samael w 05 Styczeń 2021, 10:52:37
Śmieszy mnie że już tyle razy słyszałem o heroicznym zwycięstwie w nierównej walce z mocarnym td5 iż auto zapierdala by za jakiś czas powstał kolejny post/temat w stylu... Auto nie jedzie, wymienilem to to tamto to to i dalej nie jedzie.
Tytuł: Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
Wiadomość wysłana przez: Samael w 05 Styczeń 2021, 10:53:25
A wymieniłeś już ta wiązke co u paliła dwa sterowniki w tym pożyczony Ci za frajer?
Tytuł: Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
Wiadomość wysłana przez: Swireq w 05 Styczeń 2021, 11:13:40
A wymieniłeś już ta wiązke co u paliła dwa sterowniki w tym pożyczony Ci za frajer?
Tam już byłem i dwie już wiszą na ścianie natomiast 3 wersja.. jest
Komputer mój jest w stolicy i ponoć robi... i to jest dziwne. Narazie nie sposób tego komentować.
Zasadniczo to zastanawiam się (bo przyznaje nie jestem mechanikiem z urodzenia czy wykształcenia)
i co jest przyczyną wydmuchania uszczelki kolektora ssącego i specyficznym układzie kompresji innej od fabrycznej na 4 cylindrach.




Tytuł: Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
Wiadomość wysłana przez: Swireq w 05 Styczeń 2021, 11:15:39
Śmieszy mnie że już tyle razy słyszałem o heroicznym zwycięstwie w nierównej walce z mocarnym td5 iż auto zapierdala by za jakiś czas powstał kolejny post/temat w stylu... Auto nie jedzie, wymienilem to to tamto to to i dalej nie jedzie.
bo widzisz myślisz ze wszystkie przypadki są proste?
jeden problem się obejdzie powstają kolejne... to jak z Windowsem.
Tytuł: Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
Wiadomość wysłana przez: Samael w 05 Styczeń 2021, 11:31:37
A wymieniłeś już ta wiązke co u paliła dwa sterowniki w tym pożyczony Ci za frajer?
Tam już byłem i dwie już wiszą na ścianie natomiast 3 wersja.. jest
Komputer mój jest w stolicy i ponoć robi... i to jest dziwne. Narazie nie sposób tego komentować.
Zasadniczo to zastanawiam się (bo przyznaje nie jestem mechanikiem z urodzenia czy wykształcenia)
i co jest przyczyną wydmuchania uszczelki kolektora ssącego i specyficznym układzie kompresji innej od fabrycznej na 4 cylindrach.

... chcesz mi powiedzieć że wymiana wiązki z jeżdżacego sprawnego auta u Ciebie zakończyła się... niepowodzeniem ? Czy złą sobie załatwiłeś i zdrutowałeś ? Nie czaję jaka trzecia wersja, to jest jakaś abstrakcja...
I teraz do sedna, piszesz temat o błędzie, który czasem wyskoczy a czasem nie i że to jest zastanawiające, w kontekście że masz wyjebaną uszczelkę kolektora dolotowego, i nie wyskakuje on zawsze ? Mimo że jest tam dziura ? Czy że jak... ?? Bo się zgubiłem.
Do tego teraz piszesz o "układzie kompresji innej od fabrycznej" ... co przez to rozumiesz ? Bo na razie wychodzi że masz dziurawego śmietnika bez kompresji i zastanawiasz się czemu błąd nie zawsze wyskakuje, no a przy okazji auto nie jedzie.
Tytuł: Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
Wiadomość wysłana przez: Swireq w 05 Styczeń 2021, 11:46:30
No ale co tu jaśniej.
Wiązka jest ze sprawnego auta i ... jest sprawny komputer który jest sprawny. O ile można powiedzieć tak bo jeżdzi dobrze w innym aucie.
Błąd z tematu się pojawia czasem... i nie jest związany z wiązką ani z przepływką jako taką. Nie ma wpływu na jazdę. Testowane różne przepływki w tym i w innym aucie. Natomiast pomiary czujników czasem są takie że silnik nie spełnia warunków  założeń równania Clapeyrona. Co sugerowało skorzystanie z miernika kompresji ale...
Kompresja owszem jest inna niż fabryczna natomiast nie napisałem jaka więc skąd wniosek? Rozumiem, że skrót myślowy ale dobrze to zawsze jakaś podpowiedź.

Wydmuchana uszczelka kolektora jest a wcześniej jej nie było wydmuchanej... zastanawiam się czemu to nastąpiło. Możliwości jest wiele ale jak wiadomo tylko jedno rozwiązanie jest prawidłowe i mówimy tu o rozwiazaniu dyskretnym a nie zgrubnym jakościowo masz zjebany wóz. Nie znam jej jeszcze przyczyny czemu to nastąpiło.
Auto obecnie już jedzie tak jak powinno ale nie powinno wobec powyższego nie prawdaż? Szukam odpowiedzi dlaczego taki stan jest.
Istnieje możliwość że mogło by jechać lepiej z tym, że trzeba znaleść odpowiedzi na powyższe zagadnienia i tu przyznaje wiedzy nie mam szukam sensownych (pod)odpowiedzi.

 




Tytuł: Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
Wiadomość wysłana przez: vip w 05 Styczeń 2021, 11:59:47
Ty może leki odstaw  ;D :facepalm: :hahaha
Tytuł: Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
Wiadomość wysłana przez: tomquat w 05 Styczeń 2021, 12:01:49
i teraz potrzebny jest Czesław z hasłem kto jest wrogiem landroveru...  ;D
Tytuł: Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
Wiadomość wysłana przez: andy w 05 Styczeń 2021, 12:18:56
tego posta na bank pisała Anka.
Świrek i składnia. ;D
I w marę brak literówek.

Nowy rok, nowy Bartek  ;D
Tytuł: Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
Wiadomość wysłana przez: Samael w 05 Styczeń 2021, 12:36:09
No ale co tu jaśniej.
Auto obecnie już jedzie tak jak powinno. Ale nie powinno. Szukam odpowiedzi dlaczego taki stan jest.
Istnieje możliwość że mogło by jechać lepiej.

Skoro auto jedzie tak jak powinno, mimo że nie powinno, to tylko się cieszyć i jeździć. Myślę że temat można uznać za zamknięty.
A co tego jak zrobić żeby td5 jechało lepiej, to temat tyle razy był już wałkowany, nic nowego od dłuższego czasu nikt nie wymyślił, polecam poczytać.
Tytuł: Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
Wiadomość wysłana przez: vip w 05 Styczeń 2021, 13:05:46
Uzdrowienie nieforumowe nastąpiło...
Czyli jak już jeździ jak powinno a nie powinno, to na tacę mus dać, albo inny obrzęd religijny :D

Tytuł: Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
Wiadomość wysłana przez: Swireq w 05 Styczeń 2021, 13:45:32
Ty może leki odstaw  ;D :facepalm: :hahaha
Biorę więcej bo jak żyć jak żyć ... starość... kulson starość.
i piję więcej tyż,...

tego posta na bank pisała Anka.
Świrek i składnia. ;D
I w marę brak literówek.

Nowy rok, nowy Bartek  ;D
Anka nie pisała... przepuściłem przez Google Translatora.


Tytuł: Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
Wiadomość wysłana przez: Swireq w 05 Styczeń 2021, 13:47:35
Uzdrowienie nieforumowe nastąpiło...
Czyli jak już jeździ jak powinno a nie powinno, to na tacę mus dać, albo inny obrzęd religijny :D
Nie mogę powiedzieli mi w Kościele żebym nie przychodził więcej.

zamiast na tacę to dam na WOŚP wtedy i Wam się przyda!.