Kategoria ogólna > Warsztat - mechanika

mało mocy w 300tdi - co zrobić?

(1/22) > >>

Karson:
jak w temacie ;) choć w tym przypadku dotyczy scarabowej rajdówki do przepraw. znane są mi 3 opcje:

1) zmiana na 3.9 V8 - mało przeróbek, droga eksploatacja, ryzyko wybuchu silnika
2) podkręcenie 300tdi - obniżenie trwałości, średnia moc, wysoki moment
3) zmiana na R6 BMW (M50B25 lub M52B25) - brak informacji gdzie znaleźć kryzę, niski moment, wysoka moc

każde z powyższych ma swoje plusy i minusy. głónym jest brak świadomości kosztów dla danej opcji... ;)

Damian:
1) topiłem kiedyś auto z LPG ;D ale generalnie koszerny wiejt w efekcie może okazać się trafionym pomysłem, ja tam ryzykiem bym się nie przejmował.

piox:

--- Cytat: Damian w 03 Październik 2012, 21:55:20 ---1) topiłem kiedyś auto z LPG ;D ale generalnie koszerny wiejt w efekcie może okazać się trafionym pomysłem, ja tam ryzykiem bym się nie przejmował.

--- Koniec cytatu ---
trza by EMCZE zapytowywać on też topił ładnie V8 i chyba później na komputer coś zażekał

nismo:

--- Cytat: piox w 04 Październik 2012, 00:56:03 ---
--- Cytat: Damian w 03 Październik 2012, 21:55:20 ---1) topiłem kiedyś auto z LPG ;D ale generalnie koszerny wiejt w efekcie może okazać się trafionym pomysłem, ja tam ryzykiem bym się nie przejmował.

--- Koniec cytatu ---
trza by EMCZE zapytowywać on też topił ładnie V8 i chyba później na komputer coś zażekał

--- Koniec cytatu ---

zakłądając, że internet nie kłamie, to później Jego RRC nie był "benzyna + LPG", tylko "LPG" ;)

rydel:
A bo komputer nie lubi wody...wiec go wypial i jezdzil bez  ;D

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej