Kategoria ogólna > Warsztat - mechanika

lt230 difflock

(1/3) > >>

lr_olek:
bebechy
http://www.youtube.com/watch?v=TH4r71evEfo&translated=1

a tu jak to dziala w rzeczywistosci
http://www.youtube.com/watch?v=mWNuqOTaC60&feature=related

pamej:

--- Cytat: lr_olek w 06 Październik 2012, 19:56:20 ---bebechy
http://www.youtube.com/watch?v=TH4r71evEfo&translated=1

a tu jak to dziala w rzeczywistosci
http://www.youtube.com/watch?

--- Koniec cytatu ---

Primo link nie robi, secundo: filmik i tak nic nie pokazywal  ;D

lr_olek:
http://www.youtube.com/watch?v=RcRBYpccP6g&feature=related

pamej:

--- Cytat: lr_olek w 06 Październik 2012, 20:11:26 ---http://www.youtube.com/watch?v=RcRBYpccP6g&feature=related

--- Koniec cytatu ---

A, ten akuratwiele pokazuje  ;)2

Czosnek niedźwiedzi:
Pan z Ashcrofta mówi, żeby na nawierzchni o słabej przyczepności jeździć z zapiętym difflockiem, to wydłuży się żywot reduktora.
Może dla wielu oczywista oczywistość, ale ja np. zwykle zapinałem difflocka jak auto zaczynało już grzęznąć.
https://youtu.be/vFHCYuPTbfg?t=83

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej