Land Rover Forum > Range Rover Classic

3.5 v8 efi - upgrade silnika - wałek

(1/4) > >>

Jaro_V8:
Planuję podziałać coś z moim 3.5 v8 efi '88 i pomyślałem o nowym wałku rozrządu, czy wymieniał ktoś na produkt Rimmbros?
Znalazłem takie coś: https://rimmerbros.com/Item--i-GRID800018

Pytanie do Was, co zrobić aby 3.5 jechało lepiej?
Wymiana na 3.9 na razie nie wchodzi w grę, robię odbudowę i chciałbym zachować wszystko zgodnie z VIN'em.

Abart:
moj 3,5 na gaźnikach zaczął jeździć jak wszystkie gary zaczęły palić :)21

ale poprzednik niby wsadził "PIPER TORQUE MAX CAMSKAFT" .....ale kto to potwierdzi..

Jaro_V8:
"PIPER TORQUE MAX CAMSKAFT" na papierze wygląda bardzo dobrze, cenowo niestety sporo drożej, pytanie czy warto.

Biker:
A silnik jest sprawny? Bo 90%  tych starych złomów nie ma nawet fabrycznej kompresji , za to ma luzy na aparacie zapłonowym i rozkalibrowane gaźniki i oryginalny 40-to letni rozrząd. 

Sam dobór wałka to tez grubsza sztuka, dużo zależy od tego jaki masz stopień sprężania, przełożenia , wagę auta, planowane zastosowanie, skrzynia auto czy manual, jaki masz kolektor ssący i gaźniki,  itp. itd A na stronie która podałeś nie ma nawet specyfikacji części  ::)

Abart:
u mnie kompresja od ok 7,5 na jednym, a potem juz 8,2 do 9,5 

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej