Autor Wątek: DII - Czarnula  (Przeczytany 23488 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline andy

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 21186
  • Skąd: Przemyśl/Kraków
Odp: DII - Czarnula
« Odpowiedź #1020 dnia: 13 Kwiecień 2021, 20:13:50 »
Oczywiście, że nie.

Offline tomquat

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 38737
Odp: DII - Czarnula
« Odpowiedź #1021 dnia: 13 Kwiecień 2021, 20:37:04 »
I nikt nam nie wmówi że czarne jest czarne :)

Offline Sanol

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 11039
  • Tu i tam....
  • Mój LR: DI 300 LSE, P38 HSE, DIII HSE
  • Skąd: Kraków
Odp: DII - Czarnula
« Odpowiedź #1022 dnia: 13 Kwiecień 2021, 20:38:33 »
To, że z tego wpisu nie wynika, jakby HEMI miało być synonimem odłączania cylindrów.
Sanolek chciał błysnąć, a tam równie dobrze Juhas mógł wpisać V8. Albo 5.7L zamiast HEMI. I przekaz byłby ten sam. Tam nie ma implikacji.
Pisowska prawdę chcecie przekazać :fakju

błysnąć to se możesz frankfuterkiem jak Ci majty spadno

a opatrzne rozumienie to tylko na głodzie wurstowym albo mając saba

 ;D

Offline czesław

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 73968
Odp: DII - Czarnula
« Odpowiedź #1023 dnia: 13 Kwiecień 2021, 20:39:27 »
śmiechłem :)21
"good things come to those who HATE"

Offline Biker

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 4956
Odp: DII - Czarnula
« Odpowiedź #1024 dnia: 13 Kwiecień 2021, 20:57:54 »
Siniki hemi wypromował Chrysler w latach 60-tych . I nic im się wówczas nie odłączało . A jak się jakiś cylinder wyłączył to było źle. A kształt głowicy zdaje się wymyślili panowie z Jaguara.

Online Motzej

  • Paweł
  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 5512
  • Mój LR: DII 2,5TD5
  • Skąd: Jastrzębie-Zdrój/Żory
Odp: DII - Czarnula
« Odpowiedź #1025 dnia: 13 Kwiecień 2021, 21:02:03 »
W sumie to mi sie wyłączył jeden cylinder a w porywach dwa  :)21
Tzn że mam hemi ?  ***

Offline czesław

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 73968
Odp: DII - Czarnula
« Odpowiedź #1026 dnia: 13 Kwiecień 2021, 21:05:44 »
Siniki hemi wypromował Chrysler w latach 60-tych . I nic im się wówczas nie odłączało . A jak się jakiś cylinder wyłączył to było źle. A kształt głowicy zdaje się wymyślili panowie z Jaguara.
zaraz tam źle :)21

w zile to i trzy i cztery potrafiło odłączyć na kablach a dalej jechał :)21
"good things come to those who HATE"

Offline Yoohas

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 5906
  • Mój LR: L322, 5.0 SC
Odp: DII - Czarnula
« Odpowiedź #1027 dnia: 13 Kwiecień 2021, 23:54:08 »
Siniki hemi wypromował Chrysler w latach 60-tych . I nic im się wówczas nie odłączało . A jak się jakiś cylinder wyłączył to było źle. A kształt głowicy zdaje się wymyślili panowie z Jaguara.

Nie wiem, czy nie Amerykanie jednak.

Ale chyba HEMI w jakimś Chryslerze jako pierwszy miał odłączane cylindry w masowo produkowanym aucie?
The upside is they are rarely totally broken. They are also never totally fixed.

Offline czesław

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 73968
Odp: DII - Czarnula
« Odpowiedź #1028 dnia: 14 Kwiecień 2021, 06:46:39 »
pierwzze odłączane cylindry mial chrysler aurora pod koniec lat 90tych. ale czy w aurorze siedziało hemi nie pamiętam. tak gdzieś od 2005 wszystkie hemi odłączały z takim obleśnym tąpnięciem jak klimatyzacja felepiące defenderem pumą
"good things come to those who HATE"

Offline andy

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 21186
  • Skąd: Przemyśl/Kraków
Odp: DII - Czarnula
« Odpowiedź #1029 dnia: 14 Kwiecień 2021, 07:11:40 »
Cadillac w latach 80. był pierwszy

Offline czesław

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 73968
Odp: DII - Czarnula
« Odpowiedź #1030 dnia: 14 Kwiecień 2021, 07:39:54 »
chyba jak mu kuna kable zapłonowe wdupiła :)21

albo bardziej skunks
"good things come to those who HATE"

Offline kapec

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 2919
Odp: DII - Czarnula
« Odpowiedź #1031 dnia: 14 Kwiecień 2021, 08:21:17 »
Chyba jednak
http://autobezsens.blogspot.com/2016/11/technobezsens-cadillac-8-6-4.html
W połowie lat 90 to kumpel już miał takiego kanciatego cadillaca, modelu nie pamiętam, taki z dziwnie sciętą dupą, który miał odłączane cylindry. Oczywiście system ten nie działał jak powinien, auto jeździło jak miało ochotę. Umęczył się strasznie.

Offline Biker

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 4956
Odp: DII - Czarnula
« Odpowiedź #1032 dnia: 14 Kwiecień 2021, 08:32:56 »
Pierwsze co należy zrobić po zakupie auta z tym systemem to to wyłączyć.  :)21 W drugiej kolejności zdemontować komponenty.

Offline Yoohas

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 5906
  • Mój LR: L322, 5.0 SC
Odp: DII - Czarnula
« Odpowiedź #1033 dnia: 14 Kwiecień 2021, 08:43:19 »
Taki START/STOP lat 80  :bums

Jak z systemami recyrkulacji spalin z lat 70. Wywalić, zaślepić i odzyskać moc.
The upside is they are rarely totally broken. They are also never totally fixed.

Offline kapec

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 2919
Odp: DII - Czarnula
« Odpowiedź #1034 dnia: 14 Kwiecień 2021, 09:31:49 »
Pierwsze co należy zrobić po zakupie auta z tym systemem to to wyłączyć.  :)21 W drugiej kolejności zdemontować komponenty.

O to takie coś jak to było
https://www.ultimatespecs.com/pl/samochody-dane-techniczne/Cadillac/22155/Cadillac-Seville-II-57-V8.html
Fajny wóz, ale dla zwykłego śmiertelnika w tamtym czasie nie do ogarnięcia. Specjalistów od amerykanów było tyle co kot napłakał. Co jeden to mądrzejszy, każdy fabrykę chciał poprawiać, każdy dokładał swoje 5 groszy. W efekcie wóz więcej stał niż jeździł. Ale jak już jeździł, to podróżowało się fajnie ;)