Autor Wątek: Trzeci z sześciu.  (Przeczytany 12900 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline piotras

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 13036
  • Mój LR: Frel2, P38 ,D1
  • Skąd: kalisz
Odp: Trzeci z sześciu.
« Odpowiedź #405 dnia: 28 Listopad 2021, 22:51:49 »
Zdejmij windę zrób żółte
Zamontuj winde
Tu Polska jest
Tu sie zawsze ktos z kims zna sie ogarnie
I nie marudź
 ;D

Offline piotras

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 13036
  • Mój LR: Frel2, P38 ,D1
  • Skąd: kalisz
Odp: Trzeci z sześciu.
« Odpowiedź #406 dnia: 28 Listopad 2021, 22:52:43 »
jesli nie jest podrzutkiem z izraela to powinien. kazdy polak ma w kodzie genetycznym kantowanie władzy i obchodzenie przepisów.
witia wezmi granat by sąd sądem ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie.
pis przy polskim genomie intensywnie i skutecznie manipuluje nad czym bardzo ubolewam.
Ta acha bo ci uwierzę
 ;D

Offline czesław

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 76096
Odp: Trzeci z sześciu.
« Odpowiedź #407 dnia: 28 Listopad 2021, 22:54:42 »
nie wiem o czym do mnie rozmawiasz.
"good things come to those who HATE"

Offline Jacek

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 6388
  • Mój LR: Def 110 300 Tdi
  • Skąd: lubelskie
Odp: Trzeci z sześciu.
« Odpowiedź #408 dnia: 01 Grudzień 2021, 18:30:28 »
W tych dniach podjęte zostały wysiłki różne.
Tacho po wizycie w tachografowni uległo naprawie, połączonej z legalizacją.
Prędkość ożyła i wskazuje.



Wyjaśniłem fenomen istnienia napięcia na załączaniu tylnej blokady.
Aborygeni źle podpisali przyciski.
Podpisana jako tylna jest przednią, a niepodpisana w innej części deski jest tylną.
Tak jak w naszym.
Wystarczyło więc... wyłączyć.
Gdyż włączona była.

Umarły piszczyk od spadku ciśnienia zdjąłem i poszedłem do sklepu po drugi.
Od ręki nie było.
Wróciłem więc i założyłem umarlaka do czasu.
Wtem ożył, wraz z kontrolką wykrzyknikową ;D

Ubytek powietrza, koło, mruganie ładowania nadal nieogarnięte.
Ubytek mierzi, postoi pół godziny i całe powietrze znika.
Ale za to.
Instalacja zasilania sprzętu sprawna.





Na nieczynnym i odciętym od innych starym torze sprawdziłem, że szynowy układ jezdny przejawia chęć działania.



Ale na próbę jechania będzie trzeba wniknąć do Skierniewic.
Względem windy, byłem w firmie windowej.
Chcieli niemal od ręki resursować, konserwować i legalizować, ale trochę zeszło z nich powietrze gdy zwrócili uwagę, że winda zarejestrowana w TDT.
W piątek mam być z autem, będzie u nich inspektor UDT.
Skonsultuje się dalszą drogę.
Legalizację, względnie zmniejszenie nośności.

Offline czesław

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 76096
Odp: Trzeci z sześciu.
« Odpowiedź #409 dnia: 01 Grudzień 2021, 21:43:14 »
lubisz szastać hajsem w stronę aparatu opresji...

"good things come to those who HATE"

Offline Sanol

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 11307
  • Tu i tam....
  • Mój LR: DI 300 LSE, P38 HSE, DIII HSE
  • Skąd: Kraków
Odp: Trzeci z sześciu.
« Odpowiedź #410 dnia: 01 Grudzień 2021, 22:08:20 »
ja szanuję

choć to całkowicie kłóci się z wszelakimi Hutmeńskimi  zasadami.

Offline Namdan

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 8501
Odp: Trzeci z sześciu.
« Odpowiedź #411 dnia: 01 Grudzień 2021, 22:11:48 »
Z jaką realną prędkością można tym popylać po torach?
* * * * *    * * *

Offline czesław

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 76096
Odp: Trzeci z sześciu.
« Odpowiedź #412 dnia: 01 Grudzień 2021, 22:41:16 »
tacho co dwa lata
szaken co rok
winda co rok

tysiaczek sie uzbiera samych danin a jeszcze ubezpieczenie i utrzymanie.

naprawdę nadmierny legalizm jest przeszkodą w złomiarstwie.

"good things come to those who HATE"

Offline piotras

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 13036
  • Mój LR: Frel2, P38 ,D1
  • Skąd: kalisz
Odp: Trzeci z sześciu.
« Odpowiedź #413 dnia: 01 Grudzień 2021, 22:45:36 »
To będzie regularne pracowac ?
Czy stać sobie na hali?
Bo jak ma isc na Żółte to bym miał wsystlo gdzies

Offline Jac

  • zwykły
  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 25719
Odp: Trzeci z sześciu.
« Odpowiedź #414 dnia: 01 Grudzień 2021, 23:03:28 »
tacho co dwa lata
szaken co rok
winda co rok

tysiaczek sie uzbiera samych danin a jeszcze ubezpieczenie i utrzymanie.

naprawdę nadmierny legalizm jest przeszkodą w złomiarstwie.


jedna fucha utrzyma pojazd przez kilka lat
your future is whatever you make it, so make it a good one ;)

Offline czesław

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 76096
Odp: Trzeci z sześciu.
« Odpowiedź #415 dnia: 02 Grudzień 2021, 07:32:30 »
fuchy są lub fuch nima. hajs zapłacą lub wychujają. różnie bywa.
by skutecznie uprawiać dziadtrans trzeba być wilkiem, lisem i wkurwionym niedźwiedziem  :)21
"good things come to those who HATE"

Offline lr_olek

  • mgr
  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 45556
  • nakurwiator
    • www.sklepakwazoo.pl
  • Mój LR: 300 tdi rioja red
  • Skąd: z Żuław
Odp: Trzeci z sześciu.
« Odpowiedź #416 dnia: 02 Grudzień 2021, 09:05:23 »
www.sklepakwazoo.pl - najbardziej terenowy sklep zoologiczny

Offline Jacek

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 6388
  • Mój LR: Def 110 300 Tdi
  • Skąd: lubelskie
Odp: Trzeci z sześciu.
« Odpowiedź #417 dnia: 05 Grudzień 2021, 01:34:32 »


Inspektor powiedział, że obniżania jeszcze nie praktykował.
Zasięgnąwszy wiedzy uznał, że będzie to droższe i bardziej papierowo oraz czasochłonne, niż zwykłe zalegalizowanie jak jest.
Które wykona od ręki.
Została więc zarejestrowana w udt, zrobiona konserwacja i badanie.
Następne za trzy lata.
Pozostawienie jej w tdt nie byłoby korzystne, stawki tam są większe.

Copółroczne konserwacje zadeklarował robić zaprzyjaźniony konserwator za niewiele.
Legalizacja kosztowała pińcet i załatwiona w jeden dzień.
Winda jest w doskonałym stanie, żadnych luzów, inspektor stwierdził, że taka z dawnych lat jest dużo lepsza niż współczesne.
I hajs lepiej zgadzałby się, gdyby tą spieniężyć, a kupić i założyć 250.



Gdy byłem w trakcie załatwień, przy kolejnym odpalaniu na mieście zniknęły kontrolki i zegary.
Jak w mieście S, przy próbach ożywiania.
Padł obrotomierz, ciśnienie oleju, paliwo, kontrolki, światła nie załączały się.
A jako że odpalił, to nie chciał zgasić się, gdyż gaszak też przestał działać.
Fajnie.
Obstukany alternator, obmacane przekaźniki, poszarpane przewody w środku deski.
Nic.
Zombi.
Gada, ale nie żyje.
No to po kolei instalację.
O.
Stacyjka rozpadła się na pół.



Myślał, że mnie tym sponiewiera, ale... miałem przy sobie drugą.
Z pudełka części, kupionych do prób ożywiania w S.
Wymieniłem w pięć sekund, wszystko ożyło.
Zatem przyczyną problemów z elektryką była zejściowa stacyjka.

W firmie mimo posiadania wynajętego miejsca, kanały pozajmowane bieżącą działalnością i brak możliwości aktywnego koneserowania.
Wbiłem więc do lokalu u siebie, obok którego dotąd dość obojętnie przejeżdżałem.
To jest paczyłem, czasem stały ciekawe rzeczy.
Cóż za wspaniałe miejsce.
Mroczna dziupla, przedsionek piekieł.



Szefuje i aktywnie działa weteran ciężkiej mechaniki.
Jelcze, Stary, Kamazy, Tatry ma obcykane.
Aczkolwiek niemal wyginęły, z klasyków przyjeżdżają do niego już tylko osp i pojedyńcze sztuki z firm.
Dwuseta z ciepłowni, jedenastka z energetyki, prywatne 266 z wiertnicą.
Chętnie dzieli się wiedzą, bo młodzi tak niekoniecznie wsysają.
Można być i towarzysko koneserować.

Zrzuciliśmy prawy tylny bęben, w środku zapieczenie i korozja.
Szczęki prawie nie chodzą.



Ale most okazał się typowym z jedenastki.
Co potwierdza, że Unistary miały zwężany tylko przedni most.
W tylnym od jedenastki zdjęto zewnętrzny bliźniak i zapasował na tor.
Akcja koła będzie kontynuowana.
To trzeba ożywić, a przy okazji zajrzeć do drugiego.
Pewnie jest w nim to samo.


Offline Jacek

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 6388
  • Mój LR: Def 110 300 Tdi
  • Skąd: lubelskie
Odp: Trzeci z sześciu.
« Odpowiedź #418 dnia: 05 Grudzień 2021, 01:51:45 »
fuchy są lub fuch nima. hajs zapłacą lub wychujają. różnie bywa.
by skutecznie uprawiać dziadtrans trzeba być wilkiem, lisem i wkurwionym niedźwiedziem  :)21

Zabawne tak dość byłoby tłumaczenie w razie krokodyla ;D

"Jesteśmy kolekcjonerami i wieziemy swoje prywatne rzeczy z naszych kolekcji. Kolega zbiera podnośniki i one należą do niego. Ten tu jest hobbystą węży hydraulicznych, ma w domu ich ekspozycję, też bardzo ciekawa kolekcja. A ten za mną jest koneserem drewnianych podkładów i gromadzi różne ich odmiany.
Lubimy co pewien czas spotkać się, ubrać w stroje stylizowane na robocze i pojeździć z naszymi kolekcjami. Tworzymy nieformalną grupę rekonstrukcji historycznej ratownictwa kolejowego."


;D

Offline Namdan

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 8501
Odp: Trzeci z sześciu.
« Odpowiedź #419 dnia: 05 Grudzień 2021, 09:41:12 »
To mógłby być taki świat równoległy. Zabytkowa ciuchcia się wykoleiła to jadą z pomocą zabytkowe pojazdy ratownictwa.
* * * * *    * * *