Autor Wątek: Problem po wymianie silnika  (Przeczytany 2697 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline arturundof

  • Placek
  • *
  • Wiadomości: 12
Problem po wymianie silnika
« dnia: 27 Październik 2017, 12:10:24 »
Witajcie.
Z racji padniętego silnika pora była wstawić II-gi. Silnik sprawdziliśmy (był odpalany w starym LRF). Przy wymianie : nowy rozrząd, paski, rolki, świece , kopułka i przewody; świece i płyny. Według mojej obserwacji rozrząd jest ustawiony był według znaków jeszcze na wyjętym silniku. Pro forma z powodu różnic numerowych do silnika zabrałem też kompa. I na tym moje szczęście się kończy. Silnik jest dosłownie zalewany paliwem. Po wymianie  świec na drugie odpala - ale tylko wolne (nierówne) obroty; przy próbie przygazowania strzela w kolektor dolotowy. Na wszystkie przewody podciśnienia - gumowe gdzie tylko się dało założyłem opaski metalowe na uszczelnienie. Parę pytań do użytkowników:
W komorze silnika jest włącznik ?? pompki paliwa sprawdzałem go miernikiem i cały czas jest otwarty??
Od kompa do kolektora idzie przewód podciśnieniowy (z kostką z tworzywa ) - czy ma być drożny prze próbie przedmuchania??
Jest lekki luz przewodu wchodzącego do kolektora dolotowego od mechanizmu wspomagania hamulców. Może mieć wpływ na resztę systemu ??
Podłączenie pod komputer  nie wykazuje co ciekawe błędów. Samochód to przekładka z anglika. Silnik 1,8 E bez podtlenku.
Jakieś  propozycje co sprawdzić ??

Offline pawo

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 12523
  • Mój LR: Def 90, Def 110 TD5, Tomcat M52B28, Tomcat 4.6
  • Skąd: Olsztyn
Odp: Problem po wymianie silnika
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Październik 2017, 12:20:08 »
a widziałeś kiedykolwiek taki silnik z podtlenkiem?

Offline arturundof

  • Placek
  • *
  • Wiadomości: 12
Odp: Problem po wymianie silnika
« Odpowiedź #2 dnia: 27 Październik 2017, 12:52:36 »
Z podtlenkiem gazu  :bums

Offline piotras

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 12308
  • Mój LR: P38/ L314 /P38
  • Skąd: kalisz
Odp: Problem po wymianie silnika
« Odpowiedź #3 dnia: 27 Październik 2017, 13:38:02 »
 :facepalm:

Offline arturundof

  • Placek
  • *
  • Wiadomości: 12
Odp: Problem po wymianie silnika
« Odpowiedź #4 dnia: 05 Listopad 2017, 20:08:24 »
Hej,
Parę problemów ogarnąłem- przynajmniej zagadał a to już światło w w tunelu.
Od ostatnie wpisu udało mi się zrobić wydech i najważniejsze  otworzyć tylną klapę.
Mam problem z:
- obudowa termostatu (ta w rurze wodnej) bo wycieka mi płyn od strony pompy wodnej
- pęknięty przewód łączący pompę wspomagania z maglownicą
 - szukam uszczelnienia przewodu podciśnienia (mała plastikowa tulejka wchodząca do kolektora dolotowego) łącząca kolektor dolotowy z mechanizmem serwa
Może ktoś ma na zbyciu w rozsądnych kosztach ?
 

Offline arturundof

  • Placek
  • *
  • Wiadomości: 12
Odp: Problem po wymianie silnika
« Odpowiedź #5 dnia: 16 Listopad 2017, 11:38:24 »
Obudowa wymieniona; namierzona końcówka do przewodu wspomagania; nadal poszukuję tulei do uszczelnienia przewodu  podciśnienia (kolektor dolotowy).
Jakieś sugestie lub oferty  albo od czego innego pasuje ??

Offline lr_olek

  • mgr
  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 44362
  • nakurwiator
    • www.sklepakwazoo.pl
  • Mój LR: 300 tdi rioja red
  • Skąd: z Żuław
Odp: Problem po wymianie silnika
« Odpowiedź #6 dnia: 16 Listopad 2017, 12:03:49 »
nie mozesz kupic w sklepie?
www.sklepakwazoo.pl - najbardziej terenowy sklep zoologiczny

Offline arturundof

  • Placek
  • *
  • Wiadomości: 12
Odp: Problem po wymianie silnika
« Odpowiedź #7 dnia: 16 Listopad 2017, 14:11:25 »
Znalazłem w serwisie BMW Breczko  B-stok(prowadzą też LR) cena 136 PLN za pierścień z tworzywa to chyba jakiś dowcip !?!

Offline hmvv

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 1581
  • Mój LR: D2 Td5 na leniuchu
Odp: Problem po wymianie silnika
« Odpowiedź #8 dnia: 16 Listopad 2017, 14:21:49 »
Znalazłem w serwisie BMW Breczko  B-stok(prowadzą też LR) cena 136 PLN za pierścień z tworzywa to chyba jakiś dowcip !?!

nie , to nie dowcip - to LR  :hahaha
Dawać i prosić to o jedną rzecz za dużo ...

Offline galicjusz

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 2131
  • Mój LR: P38 dizel
  • Skąd: Podpłocka wieś
Odp: Problem po wymianie silnika
« Odpowiedź #9 dnia: 16 Listopad 2017, 14:42:25 »
Na dodatek to dopiero poczatek przygody  ;D  :hahaha

Offline arturundof

  • Placek
  • *
  • Wiadomości: 12
Odp: Problem po wymianie silnika
« Odpowiedź #10 dnia: 16 Listopad 2017, 14:56:45 »
Nie taki początek. Do ogarnięcia wspomaganie, klima, szyba tył, nierówna praca silnika, hamulce do poprawy i II-gi kluczyk.
Zima długa , ubezpieczenie do kwietnia więc czasu jak lodu. Nie liczę innych pierdołek typu suszenie tapicerki, trochę podmalowania itp. Cierpliwość jest cnotą.

Offline tomekZ

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 8053
Odp: Problem po wymianie silnika
« Odpowiedź #11 dnia: 16 Listopad 2017, 16:02:15 »
Tapicerka nie wyschnie...
Yesterday is history, tomorrow is a mystery but today is a gift.
That's why it's called "present".

Offline piotras

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 12308
  • Mój LR: P38/ L314 /P38
  • Skąd: kalisz
Odp: Problem po wymianie silnika
« Odpowiedź #12 dnia: 16 Listopad 2017, 17:11:12 »
ile ci dopłacili do tego auta ?

Offline arturundof

  • Placek
  • *
  • Wiadomości: 12
Odp: Problem po wymianie silnika
« Odpowiedź #13 dnia: 22 Listopad 2017, 07:41:37 »
Parę spraw ogarniętych.
Co może być przyczyną "zalewania" silnika paliwem ??? Po kilku przekręceniach rozrusznika PB czuję aż w środku. Samochód uderzył kiedyś tyłem w ogrodzenie efekt wygięty hak, wgnieciona klapa, szyba w proszek i oczywiście mocowanie koła zapasowego. Czy jest jakiś sposób na regulację pompki paliwowej ?? A może wymiana całego elementu? Proszę o jakieś info.

Offline antlr

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 4276
  • Mój LR: Disco 300TDi '97 i w końcu Seria IIa 109 '63/64
  • Skąd: Breslau und Warschau
Odp: Problem po wymianie silnika
« Odpowiedź #14 dnia: 22 Listopad 2017, 11:45:02 »
A może wymiana całego elementu?

jeśli całe auto traktować jako element to tak  ;D
#toniepromkosmiczny