Autor Wątek: Problem po wymianie silnika  (Przeczytany 2701 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline arturundof

  • Placek
  • *
  • Wiadomości: 12
Odp: Problem po wymianie silnika
« Odpowiedź #15 dnia: 05 Lipiec 2018, 12:19:48 »
Witajcie ,
Po długim niepisaniu pytanie:
W jaki sposób sprawdzić prąd na listwie prądowej zasilającej wtryskiwacze??
Po podłączeniu wtrysków przy kręceniu rozrusznikiem paliwo pojawia się tylko  na jednym wtryskiwaczu a po zmianie kompletu wtrysków na dwóch ostatnich. Co dziwne paliwo leje się strumykiem a nie tak jak powinno byc dawkowane. Wtryski przeczyszczone, potraktowane myjką ultradźwiękową. Test wtrysków zrobiony  poza listwą wszystkie podają paliwo (test zrobiony zasilaniem 9V i płynem penetrującym). Jakieś pomysły ?

Offline arturundof

  • Placek
  • *
  • Wiadomości: 12
Odp: Problem po wymianie silnika
« Odpowiedź #16 dnia: 25 Lipiec 2018, 09:07:26 »
Walki ciąg dalszy.
Wszystko jest jakby ogarnięte  pozostała tylna szyba do regulacji ale najważniejszy problem to nie odpala.  Paliwo podawane jest tylko przez 2 wtryskiwacze z całej listwy. Po sprawdzeniu wtrysków wszystkie 3 komplety są działające. Po zastosowaniu porady mechanika dotyczącego zasilania listwy elektrycznej sprawa wygląda tak: miernik wskazuje napięcie 12 V z kawałkiem na kostce od wtryskiwacza 1 i 4 tylko w jednym gnieździe a w 2 i 3 na dwóch. Czy to może powodować imo czy wina leży po stronie komputera? Czy to zwarcie w instalacji?Co ciekawe takie wskazania mam po podłączeniu 2 komputerów. Może coś robię źle ?? Powoli tracę cierpliwość do tego  sprzątu. Pomiar wykonany po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon - minus bezpośrednio z akumulatora. W załączeniu szybki podgląd.

Offline piotras

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 12310
  • Mój LR: P38/ L314 /P38
  • Skąd: kalisz
Odp: Problem po wymianie silnika
« Odpowiedź #17 dnia: 25 Lipiec 2018, 10:18:46 »
o Jezus Maria święty Józefku.
 :facepalm:

Offline czesław

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 73349
Odp: Problem po wymianie silnika
« Odpowiedź #18 dnia: 25 Lipiec 2018, 12:36:24 »
nie reaguj.

oddychaj.

ić dalej.

po prostu.

"good things come to those who HATE"

Offline piotras

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 12310
  • Mój LR: P38/ L314 /P38
  • Skąd: kalisz
Odp: Problem po wymianie silnika
« Odpowiedź #19 dnia: 25 Lipiec 2018, 12:38:02 »
Żal mnie tego auta.
Tak zwyczajnie.

Offline czesław

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 73349
Odp: Problem po wymianie silnika
« Odpowiedź #20 dnia: 25 Lipiec 2018, 13:20:53 »
niepotrzebnie.

już stoją po osiedlach porzucone jak dawniej polonezy caro wąski most :)21
"good things come to those who HATE"

Offline Fux

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 12872
  • Skąd: pra
Odp: Problem po wymianie silnika
« Odpowiedź #21 dnia: 25 Lipiec 2018, 19:04:55 »
niepotrzebnie.

już stoją po osiedlach porzucone jak dawniej polonezy caro wąski most :)21
A który określasz wąski?
Ten z blaszanym deklem?
Dolce far niente ;-)

Offline czesław

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 73349
Odp: Problem po wymianie silnika
« Odpowiedź #22 dnia: 25 Lipiec 2018, 19:18:28 »
waski to waski. z mniejszym rozstawem kol i starym podszybiem/wycieraczkami
"good things come to those who HATE"

Offline kosciej

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 14830
  • Range Rover jest IDEALNY...dla informatyka ;D
  • Mój LR: Szary L322 2004, RRC 2dr V8 Aut. 1987, RRC 4dr V8 Man. 1983
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Problem po wymianie silnika
« Odpowiedź #23 dnia: 25 Lipiec 2018, 21:12:17 »
niepotrzebnie.

już stoją po osiedlach porzucone jak dawniej polonezy caro wąski most :)21

A ile tego po wioskach jeździ ::)
Nie mam pomysłu na podpis.

Offline arturundof

  • Placek
  • *
  • Wiadomości: 12
Odp: Problem po wymianie silnika
« Odpowiedź #24 dnia: 05 Sierpień 2018, 16:24:01 »
Jakieś pomysły co może być powodem takiego stanu rzeczy ??? Niezależnie od położenia wału cały czas jest takie samo wskazanie. Imo czy komputer ???A może brak masy ? 

Offline piotras

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 12310
  • Mój LR: P38/ L314 /P38
  • Skąd: kalisz
Odp: Problem po wymianie silnika
« Odpowiedź #25 dnia: 05 Sierpień 2018, 16:28:05 »
Jedź do warsztatu.
Im szybciej tym taniej będzie.

Offline Biker

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 4870
Odp: Problem po wymianie silnika
« Odpowiedź #26 dnia: 05 Sierpień 2018, 17:54:38 »
Naprawy będą drogie. Najtaniej kupić drugi silnik i wymienić.

Offline piotrul

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 25413
  • Pibać Jes
  • Mój LR: D2 TD5
  • Skąd: Fidlin/Gdańsk
Odp: Problem po wymianie silnika
« Odpowiedź #27 dnia: 05 Sierpień 2018, 19:37:00 »
Jedź do warsztatu.
Im szybciej tym taniej będzie.
Niebezpiecznie zaczynasz podążać śladem tych co wiedzą, a nie powiedzą  ;)

Offline piotras

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 12310
  • Mój LR: P38/ L314 /P38
  • Skąd: kalisz
Odp: Problem po wymianie silnika
« Odpowiedź #28 dnia: 05 Sierpień 2018, 19:43:12 »
Powiedziałbym ale się mnie szklana kula gdzieś zgubiła.
Niech podłączy skaner.
Poda błędy.
Popatrzy w parametry i opisze.
Coś doradze

Offline marconi

  • Placek
  • *
  • Wiadomości: 4
Odp: Problem po wymianie silnika
« Odpowiedź #29 dnia: 27 Sierpień 2018, 13:47:08 »
Ja też zdecydowałem się na wymianę silnika we Frelku. Była padnięta uszczelka pod głowicą, kupiłem silnik od MG, który różnił się detalami osprzętu i oczywiście skrzynią. Udało się wszystko dopasować poza jednym przewodem paliwowym (powrotnym). W MG były dwa tej samej grubości przewody a w Landku powrotne przewody są rozdzielone na dwa mniejsze wężyki. Jeden z kolektora dolotowego a drugi z regulatora podciśnienia. Problem w tym, że nie wiem gdzie te dwa wężyki które później schodzą się w takiej małej kostce mają trafić?