Autor Wątek: Td5 zimny ciężko pali nierówno pracuje i przez pewien czas nie reaguje na gaz.  (Przeczytany 1364 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline piotras

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 12742
  • Mój LR: P38/ L314 /P38
  • Skąd: kalisz
Tds nigdy
Żodyn
Nawet w fabryce
Niezapalizćwierćobrotu

Offline andy

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 21628
  • Skąd: Przemyśl/Kraków
Miałem to samo w tds.
Świece pomogły

A ja nigdy czegoś takiego nie  miałem. Albo pali z ćwierć obrotu albo wcale przy temperaturze 10 stopni (uwalone 2 świece).

targałeś kolektor do świec, czy w aluminiaku wychodzą normalnie?

Offline flytier

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 24647
  • Skąd: Kraków
Tds nigdy
Żodyn
Nawet w fabryce
Niezapalizćwierćobrotu

Podłe kalumnie  :)
Przy naładowanym aku , sprawnym układzie paliwowym, świecach i na zimnym silniku   ;D zawsze!

Offline flytier

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 24647
  • Skąd: Kraków
Miałem to samo w tds.
Świece pomogły

A ja nigdy czegoś takiego nie  miałem. Albo pali z ćwierć obrotu albo wcale przy temperaturze 10 stopni (uwalone 2 świece).

targałeś kolektor do świec, czy w aluminiaku wychodzą normalnie?

Zależy jak bardzo chcesz się  gimnastykować  :)
Wychodzą bez scen z tym, że  oczywiście w uj wygodniej po ściągnięciu kolektora.

Offline andy

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 21628
  • Skąd: Przemyśl/Kraków
w plastikowym nie wychodzą za uja.
musiałem zdjąć.

Offline flytier

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 24647
  • Skąd: Kraków
W sensie mniej miejsca, czy jak?
Kolektory nie są takie same?

Offline andy

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 21628
  • Skąd: Przemyśl/Kraków
Wg mnie nie dojdziesz przy plastikowym.
A przynajmniej ryzyko mniejsze - ujebana świeca od kombinacji vs. odkręcenie 12 nakrętek kolektora...

Offline tomquat

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 39309
O niepaleniu mógłbym dużo... ale tdi.

Offline flytier

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 24647
  • Skąd: Kraków
Wg mnie nie dojdziesz przy plastikowym.
A przynajmniej ryzyko mniejsze - ujebana świeca od kombinacji vs. odkręcenie 12 nakrętek kolektora...

Wykręcałem z i bez ściągania.
Bez ściągania,  to nawet przy -10°C  ;D

Offline Swireq

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 20475
  • www.maksymek.pl
    • www.maksymek.pl
  • Mój LR: LR Discovery II Td5 ASB Lift2 + Winda
  • Skąd: Kraków/Balice
Td5 bez podłączonych świec żarowych przy  -15 zapalil bez scen po weekendzie stania... także istotne jest też paliwo jakie jest w baku i jaka kompresja.
Disco II Td5 automatic, lift 2 cale, winda
Ludzie o mnie piszą: Wybitny specjalista z zakresu napraw D2. Człowiek z ogromnym doświadczeniem i zdolnością stawiania szybkiej diagnozy.
Pomóż Maksiowi! www.fb.com/MaksymilianKowalskiKrakow, www.maksymek.pl

Offline flytier

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 24647
  • Skąd: Kraków
A jaką masz  Bartku kompresję w baku?  ***

Offline Wiechu

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 19529

podobno kompresję można zwiększyć, podłączając kompresor do baku  ;D

Offline piotras

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 12742
  • Mój LR: P38/ L314 /P38
  • Skąd: kalisz
Td5 bez podłączonych świec żarowych przy  -15 zapalil bez scen po weekendzie stania... także istotne jest też paliwo jakie jest w baku i jaka kompresja.

Nie zapali
Brakuje mu do tego z 10 barów kompresji
A nawet jeżeli ,to nie bedzie to fajny widok
 ;D

Offline ciasteczkowypotwor

  • Trol
  • Placek
  • *
  • Wiadomości: 67
    • Mój ftp z instrukcjami i literaturą
  • Mój LR: Zepsuty
  • Skąd: Jędrzejów
Ja mam takiego esioka, co nie ma wcale świec żarowych i dopiero przy -20 trzeba mu suszarkę do włosów wetknąć w kolektor ssący żeby załapał za pierwszym razem :)

Offline Samael

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 4314
  • ARS Serwis 4x4
    • ARS Serwis 4x4
  • Mój LR: Discovery I 300 tdi
  • Skąd: Nadarzyn
1. Sprawdzić ilość oleju w czerwonej wtyczce komputera silnika - wymyć zmywaczem do hamulców wtyczkę i gniazdo.
2. Jeśli powyższe będzie mocno dodatnie zmienić wiązkę wtrysków pod deklem i wymyć całą wiązkę
3. Układ dostarczania paliwa do sprawdzenia. Czy pompa daje właściwe ciśnienie 4.4 - 5.2 bar mierzone w miejscu czujnika temp w regulatorze ciśnienia.
 Jeśli za mało mierzyć na dostarczeniu paliwa do regulatora jeśli ok to wymienić regulator albo sam bączek wykonawczy.
6. Jeśli pompa nie daje ciśnienia to sprawdzić filter paliwa i dalej samą pompę. kupić co colwiek na test przez internet.
5. Wymienić oringi i podkładki pod pompowtryskami w głowicy.
6. Dalej nie pomaga znaczy głowica pęknięta i wtedy czeba zjeść ciastko ze śledziem na ciepło ;-D

7. Jak którejś z powyższych się sprawdzi to wysłać mnie blaszkę drożdzówki z kruszonką!.
 

Nie ma to jak rady ekspertów którzy nie potrafią naprawić własnego samochodu   ;D
ARS Serwis 4x4 ( www.ars-serwis.pl / facebook.com/ars4x4)
D1 300 V8 / 33" / 4" lift