Autor Wątek: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH  (Przeczytany 613 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Swireq

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 20440
  • www.maksymek.pl
    • www.maksymek.pl
  • Mój LR: LR Discovery II Td5 ASB Lift2 + Winda
  • Skąd: Kraków/Balice
Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
« Odpowiedź #15 dnia: 31 Grudzień 2020, 22:57:04 »
Może warto ręczny hamulec zwolnić ;)
I aftomat na  manual zamienić
Chłopie R380 jest jedynie kompatybilny z Defem w Td5. A na defa nie mam niedrobnych.

Manual w moim przypadku się nie sprawdzi.
Disco II Td5 automatic, lift 2 cale, winda
Ludzie o mnie piszą: Wybitny specjalista z zakresu napraw D2. Człowiek z ogromnym doświadczeniem i zdolnością stawiania szybkiej diagnozy.
Pomóż Maksiowi! www.fb.com/MaksymilianKowalskiKrakow, www.maksymek.pl

Offline ciasteczkowypotwor

  • Trol
  • Placek
  • *
  • Wiadomości: 67
    • Mój ftp z instrukcjami i literaturą
  • Mój LR: Zepsuty
  • Skąd: Jędrzejów
Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
« Odpowiedź #16 dnia: 04 Styczeń 2021, 22:45:56 »
(3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH



Jak nie ma mocy, czy po prostu od tak?

Online Samael

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 4311
  • ARS Serwis 4x4
    • ARS Serwis 4x4
  • Mój LR: Discovery I 300 tdi
  • Skąd: Nadarzyn
Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
« Odpowiedź #17 dnia: 05 Styczeń 2021, 09:37:02 »
 :hahaha
ARS Serwis 4x4 ( www.ars-serwis.pl / facebook.com/ars4x4)
D1 300 V8 / 33" / 4" lift

Offline Swireq

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 20440
  • www.maksymek.pl
    • www.maksymek.pl
  • Mój LR: LR Discovery II Td5 ASB Lift2 + Winda
  • Skąd: Kraków/Balice
Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
« Odpowiedź #18 dnia: 05 Styczeń 2021, 10:03:23 »
(3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH



Jak nie ma mocy, czy po prostu od tak?
Oczywiście że ot tak.
Disco II Td5 automatic, lift 2 cale, winda
Ludzie o mnie piszą: Wybitny specjalista z zakresu napraw D2. Człowiek z ogromnym doświadczeniem i zdolnością stawiania szybkiej diagnozy.
Pomóż Maksiowi! www.fb.com/MaksymilianKowalskiKrakow, www.maksymek.pl

Offline Swireq

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 20440
  • www.maksymek.pl
    • www.maksymek.pl
  • Mój LR: LR Discovery II Td5 ASB Lift2 + Winda
  • Skąd: Kraków/Balice
Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
« Odpowiedź #19 dnia: 05 Styczeń 2021, 10:03:49 »
:hahaha
śmieszy Cię wydmuchana uszczelka kolektora ssącego czy co?
Disco II Td5 automatic, lift 2 cale, winda
Ludzie o mnie piszą: Wybitny specjalista z zakresu napraw D2. Człowiek z ogromnym doświadczeniem i zdolnością stawiania szybkiej diagnozy.
Pomóż Maksiowi! www.fb.com/MaksymilianKowalskiKrakow, www.maksymek.pl

Online Samael

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 4311
  • ARS Serwis 4x4
    • ARS Serwis 4x4
  • Mój LR: Discovery I 300 tdi
  • Skąd: Nadarzyn
Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
« Odpowiedź #20 dnia: 05 Styczeń 2021, 10:52:37 »
Śmieszy mnie że już tyle razy słyszałem o heroicznym zwycięstwie w nierównej walce z mocarnym td5 iż auto zapierdala by za jakiś czas powstał kolejny post/temat w stylu... Auto nie jedzie, wymienilem to to tamto to to i dalej nie jedzie.
ARS Serwis 4x4 ( www.ars-serwis.pl / facebook.com/ars4x4)
D1 300 V8 / 33" / 4" lift

Online Samael

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 4311
  • ARS Serwis 4x4
    • ARS Serwis 4x4
  • Mój LR: Discovery I 300 tdi
  • Skąd: Nadarzyn
Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
« Odpowiedź #21 dnia: 05 Styczeń 2021, 10:53:25 »
A wymieniłeś już ta wiązke co u paliła dwa sterowniki w tym pożyczony Ci za frajer?
ARS Serwis 4x4 ( www.ars-serwis.pl / facebook.com/ars4x4)
D1 300 V8 / 33" / 4" lift

Offline Swireq

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 20440
  • www.maksymek.pl
    • www.maksymek.pl
  • Mój LR: LR Discovery II Td5 ASB Lift2 + Winda
  • Skąd: Kraków/Balice
Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
« Odpowiedź #22 dnia: 05 Styczeń 2021, 11:13:40 »
A wymieniłeś już ta wiązke co u paliła dwa sterowniki w tym pożyczony Ci za frajer?
Tam już byłem i dwie już wiszą na ścianie natomiast 3 wersja.. jest
Komputer mój jest w stolicy i ponoć robi... i to jest dziwne. Narazie nie sposób tego komentować.
Zasadniczo to zastanawiam się (bo przyznaje nie jestem mechanikiem z urodzenia czy wykształcenia)
i co jest przyczyną wydmuchania uszczelki kolektora ssącego i specyficznym układzie kompresji innej od fabrycznej na 4 cylindrach.




Disco II Td5 automatic, lift 2 cale, winda
Ludzie o mnie piszą: Wybitny specjalista z zakresu napraw D2. Człowiek z ogromnym doświadczeniem i zdolnością stawiania szybkiej diagnozy.
Pomóż Maksiowi! www.fb.com/MaksymilianKowalskiKrakow, www.maksymek.pl

Offline Swireq

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 20440
  • www.maksymek.pl
    • www.maksymek.pl
  • Mój LR: LR Discovery II Td5 ASB Lift2 + Winda
  • Skąd: Kraków/Balice
Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
« Odpowiedź #23 dnia: 05 Styczeń 2021, 11:15:39 »
Śmieszy mnie że już tyle razy słyszałem o heroicznym zwycięstwie w nierównej walce z mocarnym td5 iż auto zapierdala by za jakiś czas powstał kolejny post/temat w stylu... Auto nie jedzie, wymienilem to to tamto to to i dalej nie jedzie.
bo widzisz myślisz ze wszystkie przypadki są proste?
jeden problem się obejdzie powstają kolejne... to jak z Windowsem.
Disco II Td5 automatic, lift 2 cale, winda
Ludzie o mnie piszą: Wybitny specjalista z zakresu napraw D2. Człowiek z ogromnym doświadczeniem i zdolnością stawiania szybkiej diagnozy.
Pomóż Maksiowi! www.fb.com/MaksymilianKowalskiKrakow, www.maksymek.pl

Online Samael

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 4311
  • ARS Serwis 4x4
    • ARS Serwis 4x4
  • Mój LR: Discovery I 300 tdi
  • Skąd: Nadarzyn
Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
« Odpowiedź #24 dnia: 05 Styczeń 2021, 11:31:37 »
A wymieniłeś już ta wiązke co u paliła dwa sterowniki w tym pożyczony Ci za frajer?
Tam już byłem i dwie już wiszą na ścianie natomiast 3 wersja.. jest
Komputer mój jest w stolicy i ponoć robi... i to jest dziwne. Narazie nie sposób tego komentować.
Zasadniczo to zastanawiam się (bo przyznaje nie jestem mechanikiem z urodzenia czy wykształcenia)
i co jest przyczyną wydmuchania uszczelki kolektora ssącego i specyficznym układzie kompresji innej od fabrycznej na 4 cylindrach.

... chcesz mi powiedzieć że wymiana wiązki z jeżdżacego sprawnego auta u Ciebie zakończyła się... niepowodzeniem ? Czy złą sobie załatwiłeś i zdrutowałeś ? Nie czaję jaka trzecia wersja, to jest jakaś abstrakcja...
I teraz do sedna, piszesz temat o błędzie, który czasem wyskoczy a czasem nie i że to jest zastanawiające, w kontekście że masz wyjebaną uszczelkę kolektora dolotowego, i nie wyskakuje on zawsze ? Mimo że jest tam dziura ? Czy że jak... ?? Bo się zgubiłem.
Do tego teraz piszesz o "układzie kompresji innej od fabrycznej" ... co przez to rozumiesz ? Bo na razie wychodzi że masz dziurawego śmietnika bez kompresji i zastanawiasz się czemu błąd nie zawsze wyskakuje, no a przy okazji auto nie jedzie.
ARS Serwis 4x4 ( www.ars-serwis.pl / facebook.com/ars4x4)
D1 300 V8 / 33" / 4" lift

Offline Swireq

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 20440
  • www.maksymek.pl
    • www.maksymek.pl
  • Mój LR: LR Discovery II Td5 ASB Lift2 + Winda
  • Skąd: Kraków/Balice
Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
« Odpowiedź #25 dnia: 05 Styczeń 2021, 11:46:30 »
No ale co tu jaśniej.
Wiązka jest ze sprawnego auta i ... jest sprawny komputer który jest sprawny. O ile można powiedzieć tak bo jeżdzi dobrze w innym aucie.
Błąd z tematu się pojawia czasem... i nie jest związany z wiązką ani z przepływką jako taką. Nie ma wpływu na jazdę. Testowane różne przepływki w tym i w innym aucie. Natomiast pomiary czujników czasem są takie że silnik nie spełnia warunków  założeń równania Clapeyrona. Co sugerowało skorzystanie z miernika kompresji ale...
Kompresja owszem jest inna niż fabryczna natomiast nie napisałem jaka więc skąd wniosek? Rozumiem, że skrót myślowy ale dobrze to zawsze jakaś podpowiedź.

Wydmuchana uszczelka kolektora jest a wcześniej jej nie było wydmuchanej... zastanawiam się czemu to nastąpiło. Możliwości jest wiele ale jak wiadomo tylko jedno rozwiązanie jest prawidłowe i mówimy tu o rozwiazaniu dyskretnym a nie zgrubnym jakościowo masz zjebany wóz. Nie znam jej jeszcze przyczyny czemu to nastąpiło.
Auto obecnie już jedzie tak jak powinno ale nie powinno wobec powyższego nie prawdaż? Szukam odpowiedzi dlaczego taki stan jest.
Istnieje możliwość że mogło by jechać lepiej z tym, że trzeba znaleść odpowiedzi na powyższe zagadnienia i tu przyznaje wiedzy nie mam szukam sensownych (pod)odpowiedzi.

 




Disco II Td5 automatic, lift 2 cale, winda
Ludzie o mnie piszą: Wybitny specjalista z zakresu napraw D2. Człowiek z ogromnym doświadczeniem i zdolnością stawiania szybkiej diagnozy.
Pomóż Maksiowi! www.fb.com/MaksymilianKowalskiKrakow, www.maksymek.pl

Offline vip

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 1060
Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
« Odpowiedź #26 dnia: 05 Styczeń 2021, 11:59:47 »
Ty może leki odstaw  ;D :facepalm: :hahaha

Offline tomquat

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 38737
Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
« Odpowiedź #27 dnia: 05 Styczeń 2021, 12:01:49 »
i teraz potrzebny jest Czesław z hasłem kto jest wrogiem landroveru...  ;D

Offline andy

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 21186
  • Skąd: Przemyśl/Kraków
Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
« Odpowiedź #28 dnia: 05 Styczeń 2021, 12:18:56 »
tego posta na bank pisała Anka.
Świrek i składnia. ;D
I w marę brak literówek.

Nowy rok, nowy Bartek  ;D

Online Samael

  • Kasztaniarz
  • *****
  • Wiadomości: 4311
  • ARS Serwis 4x4
    • ARS Serwis 4x4
  • Mój LR: Discovery I 300 tdi
  • Skąd: Nadarzyn
Odp: (3,7) AIR FLOW CIRCUT LOGGED HIGH
« Odpowiedź #29 dnia: 05 Styczeń 2021, 12:36:09 »
No ale co tu jaśniej.
Auto obecnie już jedzie tak jak powinno. Ale nie powinno. Szukam odpowiedzi dlaczego taki stan jest.
Istnieje możliwość że mogło by jechać lepiej.

Skoro auto jedzie tak jak powinno, mimo że nie powinno, to tylko się cieszyć i jeździć. Myślę że temat można uznać za zamknięty.
A co tego jak zrobić żeby td5 jechało lepiej, to temat tyle razy był już wałkowany, nic nowego od dłuższego czasu nikt nie wymyślił, polecam poczytać.
ARS Serwis 4x4 ( www.ars-serwis.pl / facebook.com/ars4x4)
D1 300 V8 / 33" / 4" lift